تابان سرویس

مرکز تعمیر تلویزیون در محمدشهر با گارانتی

تابان سرویس مرکزخدمات تعمیر تلویزیون در محمدشهر کرج است .
تابان سرویس  با تجربه 14 ساله تکنسین های خود انواع خرابی ها را عیب یابی و مشکلات تلویزیون را برطرف می کنند.
تمام مدل های تلویزیون که شامل ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و تلویزیون های هوشمند می باشند توسط تعمیرکاران تابان سرویس عیب یابی و تعمیر می شوند.

تابان سرویس : مرکز تعمیر تلویزیون در محمدشهر

تابان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در تعمیر تلویزیون و پرسنل مجرب و آموزش دیده ،مرکز تلویزیون در فردیس می باشد .  لوازم و قطعات یدکی اصلی و تعمیر با نرح اتحادیه ، موجب شده است تابان سرویس مورد اعتماد بسیاری از مشتریان باشد.
شما می توانید تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمترین زمان سرویسکاران خود را برای انجام امور شما به محل اعزام کنند.
⬅️ تعمیرگاه مجهز تلویزیون در محمدشهر
⬅️ تعمیر تلویزیون در منزل در محمدشهر

تعمیر کلیه برندهای ایرانی و خارجی تلویزیون  :

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استارتراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

call taban2 min1

محمد شهر یکی از مناطق شهر کرج است که خود از محلات و بخش های مختلفی تشکیل شده است و افراد زیادی ساکن این منطقه می باشند .فراموش نکنید که عملکرد هیچ یکی از دستگاه های ساخته شده توسط دست بشر ابدی نبوده و این دستگاه ها به صورت دوره ای نیاز به تعمیر و سرویس دارند.
تابان سرویس خدمات خود را به محمدشهر کرج نیز گسترش داده و در صورت تماس مشتری با این مرکز در کمترین زمان ممکن نیروهای خود را برای برطرف کردن ایرادات دستگاه انها به محل مورد نظر مشتری اعزام می‌کند.

خرابی های رایج تلویزیون شامل چیست؟

– عدم شدن دستگاه
– تلویزیون روشن نمی شود اما نشانگر روی صفحه روشن است یا چشمک می ‌زند.
– تلویزیون  به کنترل از راه دور پاسخ نمی دهد.
– هیچ صدایی در تلویزیون وجود ندارد.
– تصاویر دارای برفک است.
– رنگ تصاویر تغییر کرده است.
– بر روی تصاویر وسط صفحه تلویزیون نوارها یا نقاطی مشخص است.
– تصاویر بسیار تیره دیده می شوند.
این فقط یک لیست کوچک از نقض های تلویزیون  است ،اما با چنین شکایتی در مورد عملکرد فن آوری است که بیشتر اوقات مشتریان با تابان سرویس تماس گرفته و یا به این مرکز مراجعه می کنند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محمدشهر با گارانتی
تعمیر تلویزیون سامسونگ در محمدشهر با گارانتی

نحوه تشخیص خرابی های تلویزیون در تابان سرویس

تعمیرکاران تابان سرویس برای تشخیص خرابی ابتدا هر یک از اجزای تلویزیون را بررسی می‌ کنند تا بدانند خطا از چیست.
چشمک زدن دستگاه نشانه خرابی منبع تغذیه سیستم بوده که اولین و اصلی ترین قسمت تلویزیون می باشد و هنگامی که تلویزیون هنوز روشن نشده است چشمک می زند نیز یکی دیگر از علائم خرابی در این قسمت است . همچنین نقص در SPU نیز می تواند باعث تاخیر در روشن شدن دستگاه و شروع به کار آن باشد.
علاوه بر این ممکن است دستگاه پس از شروع به کار تصویر نداشته اما صدا داشته باشد که تمام این ها نشانه خراب شدن منبع تغذیه تلویزیون هستند.
علامت اصلی که نشان دهنده خرابی اینورتر در تلویزیون  است نقص در درخشندگی تصویر است ، به عنوان مثال نور در دو طرف تلویزیون ممکن است متفاوت باشد.
خرابی در اینورتر زمانی رخ می‌دهد که دستگاه سیگنال های داده شده توسط کاربر را تشخیص نمی دهد.
در صورتی که اعوجاج مختلف مانند نوارهای سفید ، نقض طیف رنگ ها و موارد دیگر در صفحه نمایش تلویزیون ایجاد شده است احتمال زیاد ماتریکس دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.
علل اعوجاج اغلب ناشی از آسیب مکانیکی مانند ضربه شدید به صفحه دستگاه می باشد.
در صورت مشاهده هر یک از مشکلات بالا در تلویزیون خود و برای برطرف کردن مشکل با تابان سرویس تماس گرفته و از نیروهای ماهر و متخصص آنها کمک بگیرید.

شماره تلفن تعمیرکار تلویزیون در محمدشهر کرج

برای تعمیر تلویزیون در محمدشهر با تابان سرویس تماس بگیرید . تکنسین های تابان سرویس ، در کمترین زمان برای تعمیر تلویزیون در محمدشهر به محل اعزام شده و هر نو تلویزیون را تعمیر می کنند. 

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *