تابان سرویس

نمایندگی تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج با گارانتی

تابان سرویس مرکز تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج و مناطق اطراف است.
امروزه در همه خانواده ها وجود تلویزیون که وسیله اصلی سرگرمی کانون خانواده می باشد به یک ضرورت تبدیل شده است..
جی پلاس یکی از تولید کننده های تلویزیون در ایران است . این شرکت تلویزیون هایی در اندازه و مدل های مختلفی را تولید نموده و به بازار عرضه می کند.
در صورتی که شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تلویزیون خود را جی وی سی انتخاب کرده‌اید و دستگاه شما با خرابی و مشکلاتی روبرو شده است ، لازم است برای برطرف کردن این مشکلات از مراکز معتبر که خدمات تعمیرات مربوط به این برند را ارائه می دهند ، کمک بگیرید.

تابان سرویس مرکز تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج JVC

– تابان سرویس با همکاری با نیروهای ماهر و متخصص که در زمینه تعمیر انواع برندهای خاص تلویزیون آموزش‌ دیده و با شرکت در دوره‌های آموزشی علم خود را به روز نگه می دارند ، می ‌تواند مشکلات دستگاه های شما را کمترین زمان ممکن برطرف کند.
– تکنسین های تابان سرویس ، ابتدا دستگاه را عیب ‌یابی نموده و هزینه‌های تعمیر را به طور تخمینی برآورد می‌کنند و با در میان گذاشتن این مسئله با مشتری در صورت توافق مشتری تعمیرات را انجام می دهند.
– سرویس کاران تابان سرویس در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد از قطعات یدکی اصلی و اورجینال استفاده می کنند.
– یکی دیگر از خدمات تابان سرویس این است که پس از تعمیر دستگاه توسط تکنسین های ماهر و متخصص ، گارانتی تعمیرات به مشتری ارائه می‌شود.

✵ تعمیرگاه مجهز تلویزیون جی وی سی در کرج
✵ تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج در منزل
✵ تعمیر پنل تلویزیون جی وی سی در کرج
✵ تعمیر تلویزیون LCD  جی وی سی
✵ تعمیر تلویزیون LED جی وی سی
✵ تعمیر تلویزیون هوشمند جی وی سی

call taban2 min1

– تعمیر تلویزیون جی وی سی در مهرشهر، تعمیر تلویزیون جی وی سی در گوهردشت، تعمیر تلویزیون جی وی سی در عظیمیه، تعمیر تلویزیون جی وی سی در گلشهر، تعمیر تلویزیون جی وی سی در فردیس، تعمیر تلویزیون جی وی سی در باغستان، تعمیر تلویزیون جی وی سی در حصارک، تعمیر تلویزیون جی وی سی در شاهین ویلا و …

شایع ترین خرابی ها و مشکلات تلویزیون های جی وی سی

1. خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون

در صورتی که در حین تماشای تلویزیون ، دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش شده و سپس به صورت خود به خود روشن می شود، باید برد پاور آن را بررسی کنید .
زیرا خرابی این قطعه باعث ایجاد این مشکل می شود و در صورتی که برد پاور بطور کلی از کار بیفتد ، تلویزیون پس از خاموش شدن دیگر روشن نمی شود.
بهتر است برای برطرف کردن این مشکل با تابان سرویس تماس بگیرید.

2. در حین تماشای تلویزیون تصویر قطع می شود.

تصاویر قبل از اعمال به پنل تلویزیون توسط قطعه ای پردازش می شوند که برد تیکان نام دارد. در صورت خرابی این قطعه تصاویر تلویزیون قطع شده و نشان داده نمی شوند ، اما نور زمینه وجود دارد. برای برطرف کردن این مشکل با تابان سرویس تماس بگیرید.

3. تلویزیون دارای صدا بوده اما تصویر ندارد.

در صورتی که بک لایت تلویزیون خراب شود موجب می شود که هنگامی که تلویزیون را روشن می کنید تصویر نداشته اما دارای صدا باشد. خراب شدن این قطعه باعث سیاه تصویر شده و تنها هاله ای از تصاویر مشخص است.
یکی از دلایل دیگری که باعث می‌شود تلویزیون شما دارای صدا بوده اما تصویر نداشته باشد خراب شدن برد پاور است . وظیفه این قطعه رساندن ولت به بک لایت و برد مین بوده و خراب شدن آن باعث قطع شدن تصاویر می‌شود.

4. تاریک و روشن و دوتایی شدن تصویر تلویزیون

برای بررسی این مشکل ابتدا لازم است اتصالات کابل و آنتن تلویزیون خود را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آنها را برطرف کنید.
یکی دیگر از دلایلی که باعث تاریک و روشن و یا دوتایی شدن تصاویر تلویزیون می شود، نوسانات ایجاد شده در برق می باشد .
برای برطرف کردن یا جلوگیری از ایجاد این مشکل تلویزیون را به طور مستقیم به پریز برق نزده و از یک محافظ استفاده کنید که نوسانات برق را کنترل می کند .

5. تلویزیون دارای تصویر بوده اما صدا ندارد.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا بلندگوهای تلویزیون را بررسی کنید . با توجه به اینکه بلندگوهای تلویزیون های سامسونگ کوچک و سبک هستند در صورتی که کوچکترین مشکلی در آنها ایجاد شود بر کیفیت صدا تاثیر می گذارد .
در صورتی که مشکل از بلندگوها نبود ، باید مین برد دستگاه را بررسی کنید. زیرا این قطعه تمام دستورات برای پخش شدن صدا و تصویر را صادر می کند.

تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج
تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج

6. چند ثانیه پس از روشن شدن تلویزیون تصویر آن قطع می شود.

این مشکل معمولاً زمانی ایجاد می شود که برد بک لایت و ال ای دی های داخل پنل که وظیفه ساختن نور بک لایت را دارند ،دچار مشکل شده باشند. برای برطرف کردن این مشکل لازم است با تابان سرویس در این زمینه تماس بگیرید .

7. بر روی تصاویر هاله سیاه ایجاد شده است.

در صورتی که ال ای دی های تلویزیون پس از مدتی خاموش شده و بر روی تصاویر هاله سیاه ایجاد کردند، بهتر است بک لایت به صورت کامل عوض شود .

8. خارج نشدن تلویزیون از حالت استندبای

برای بررسی این مشکل ابتدا باید برد پاور را بررسی نموده و در صورتی که این قطعه مشکلی نداشت، مین برد باید مورد بررسی قرار گیرد.
توصیه می شود در صورت وجود این مشکل با تابان سرویس در این زمینه تماس بگیرید.

9. عدم روشن شدن تلویزیون

گاهی اوقات به دلیل عدم تامین ولتاژ لازم برای روشن شدن، تلویزیون روشن نمی شود.
در صورتی که تلویزیون شما دارای محافظ برق است ممکن است محافظ خراب بوده و ولتاژ لازم تأمین نشود، بنابراین بهتر است ابتدا تلویزیون را مستقیماً به پریز برق متصل کنید.
اما اگر مشکل از برق نبود و متوجه شده که تلویزیون بر روی حالت استندبای قرار دارد به احتمال زیاد مشکل به خاطر خرابی برد پاور ایجاد شده است.
اگر پاور نیز مشکلی نداشت برد مین را بررسی نموده و در صورت درست نشدن آن را تعویض کنید.

تابان سرویس مرکز تعمیر تلویزیون جی وی سی در کرج

تابان سرویس ، با بیش از یک دهه سابقه کاری در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون، حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد .
شما می توانید برای رفع عیوب تلویزیون خود با این ما تماس گرفته و از خدمات تابان سرویس که توسط سرویسکاران ماهر، مجرب و آموزش دیده و متخصص در این زمینه ارائه می شود بهرمند شوید .

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *