تابان سرویس

مرکز تعمیر مایکروفر در مهرشهر فوری با گارانتی

تعمیر مایکروفر در مهرشهر یکی از خدمات تابان سرویس است که در منزل انجام می شود. تعمیر انواع مایکروفر و مایکروویو ایرانی و خارجی توسط تابان سرویس با لوازم و قطعات اصلی و باکیفیت با کمترین قیمت انجام می شود.

تعمیر مایکروفر و مایکروویو در مهرشهر

تعمیر تخصصی انواع مایکروفر و مایکروویو در کمترین زمان توسط  تابان سرویس انجام می شود . کافی است با تابان سرویس تماس بگیرید.

نعمیر مایکروویو در مهرشهر
ال جی – سامسونگ – بوش – اسنوا – دوو –  پاناسونک – جی پلاس – مایدیا – کنوود – گوسونیک –  تکنو – شیائومی – سام – داتیس – فلر – دلونگی – بلک اند دکر – میگل – تکنوگاز – آریستون – شارپ – مایرباخ – ویداس – کلترونیک – هیتاچی – ویرپول – گوفر – سیج – مجیک شف – دلمونتی  و…
call taban2 min1

در جنوب شهر کرج، محله ای بزرگ ، زیبا ، قدیمی اما با بافتی مدرن و خوش آب و هوا با نام مهرشهر وجود دارد . مهرشهر که تا قبل از سال ۱۳۷۲ یک شهر مجزا محسوب می شد، پس از این تاریخ به کرج ملحق شد و مجوز ساخت آپارتمان و ویلا برای افراد صادر شد.
امروزه مهرشهر به عنوان یکی از محلات اعیان نشین کرج شناخته شده و به دلیل وجود باغ سیب در این منطقه و برخورداری از آب و هوای مطلوب توانسته است توجه تهرانی ها را برای سکونت به خود جلب نماید.
این منطقه در شهر کرج تحت نظر شهرداری منطقه ۱۲ بوده و از ۵ فاز تشکیل شده است. فاز ۱ تا ۳ مهرشهر از جمله مناطق لوکس محسوب شده و فاز ۴ که در شمالی ترین قسمت مهرشهر وجود دارد و همجوار با امامزاده طاهر کرج است توسط کمربندی به دیگر فاز ها متصل شده است . فاز ۵ مهرشهر نیز شامل محله هایی نظیر آق تپه ، حسین آباد، کیانمهر ، زنبق و غیره بوده و قیمت ملک در این فاز نسبت به فازهای دیگر مهرشهر مناسب تر است.
بطورکلی دسترسی از مهرشهر کرج به سایر نقاط شهر به آسانی انجام می شود، زیرا مهرشهر از قسمت جنوبی به شهرک مهر البرز، از شرق به ماهدشت کرج، از سمت غربی به چهارباغ و از شمال به اتوبان کرج- تهران منتهی می شود. خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز باعث حمل و نقل و تردد آسان افراد می گردد.
وجود امکانات مختلف مانند امکانات آموزشی ، رفاهی ، تفریحی ، بهداشتی-درمانی و غیره باعث شده است که ساکنان این منطقه برای دسترسی به خدمات مورد نظر خود نیازی به تردد به مرکز شهر نداشته باشند و بتوانند نیازهای خود را در همان منطقه مهرشهر برطرف کنند.
برای تعمیر مایکروفر در مهرشهر کرج ، تکنسین های ماهان سرویس آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *