تابان سرویس

تعمیرگاه تخصصی تعمیر تلویزیون در کرج با گارانتی

تعمیر تلویزیون در کرج توسط تابان سرویس ، در کمترین زمان و 3 ماه گارانتی تعمیر انجام می شود.
تابان سرویس برای تعمیر تلویزیون در کرج و مناطق اطراف ، از تجهیزات پیشرفته عیب یابی استفاده کرده و در صورت نیاز  از قطعات اصل و باکیفیت برای جایگزینی قطعه معیوب استفاده می کند.

تابان سرویس نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرج

برای تعمیر تلویزیون در کرج لازم  با تابان سرویس تماس بگیرید و نیروهای متخصص، ماهر ، مجرب و آموزش دیده آنها برای رفع مشکل تلویزیون خود کمک بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار را به منازل شما فرستاده و مشکلات مربوط به تلویزیون شما را برطرف می کنند .
تابان سرویس ، با بیش از یک دهه سابقه و کادر مجرب ، خدمات تعمیر تلویزیون در کرج و سظح استان البرز را ارائه می دهد.
– تعمیر انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی ، هوشمند ، با بهترین قطعات در کمترین زمان انجام می شود.

تعمیر کلیه برندهای ایرانی و خارجی تلویزیون  :

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جیتلویزیون سامسونگ –  اسنوا –  دوو –  ایکس ویژن –  جی پلاس – تی سی ال – شیائومی – تلویزیون پاناسونیک –  نکسار – ایستکول –  دنای –  وینسنت –  پارس –  شهاب – هایسنس –  هاردستون –  زلموند –  مجیک –  ام جی اس –  پانورامیک –  هیمالیا –  آوکس –  فیلیپس –  مارشال –  بلست –  بوکر – هیوندای –  اکسون –  وستل –  آنستار –  سی یرا –  مستر تک –  لایف – لئوکو –  صنام –  بست –  سام –  آیوا –  لیماک جنرال –  ایوولی – ایلیا –  الیو –  سونیا –  جنرال –  جنرال گلد –  امپریال – تلویزیون استارتراک –  گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…
call taban2 min1

تعمیر تلویزیون در کرج : اعزام فوری تعمیرکار به محل 

تعمیرکار تلویزیون در گوهردشت ،  عظیمیه ،  فردیس ،مهرشهر ، کلاک ،بلوار دانش آموز ، گلشهر ، حصارک ، رجائی شهر ، تعمیرکار تلویزیون در باغستان ،  شاهین ویلا ، محمدشهر ، جهانشهر ، کمالشهر ،  مارلیک ، مهرویلا ،  مشکین دشت و …

هزینه تعمیر تلویزیون در کرج 

هزینه تعمیرات تلویزیون در کرج ممکن است متفاوت باشد و بستگی به نوع خرابی دارد. همچنین، هزینه تعمیرات می‌تواند بر اساس مدل و برند تلویزیون نیز متفاوت باشد. با این حال هزینه تعمیر تلویزیون در کرج توسط تابان سرویس ، برای رفاه حال همشهریان گرامی ، کمترین مقدار ممکن و طبق تعرفه های اتحادیه تعمیرکاران محاسبه می شود . در ادامه به برخی عواملی که ممکن است در تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون در کرج تأثیر داشته باشد، اشاره می‌کنیم:

1. نوع خرابی

هزینه تعمیرات بستگی به نوع خرابی دارد. برخی از خرابی‌ها مانند تعویض قطعات کوچک، تعمیرات نرم‌افزاری یا تنظیمات ساده ممکن است هزینه کمتری داشته باشند. اما خرابی‌های جدی‌تر مانند تعویض صفحه نمایش یا مدار برد اصلی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

2. مدل و برند تلویزیون

هزینه تعمیرات ممکن است بر اساس برند و مدل تلویزیون متفاوت باشد. تلویزیون‌های معروفتر و پرطرفدارتر ممکن است قطعات یدکی و خدمات تعمیراتی راحت‌تری داشته باشند و در نتیجه هزینه کمتری برای تعمیر داشته باشند. در عوض، تلویزیون‌هایی که برند‌های کمتر شناخته‌شده و یا قدیمی‌تری هستند، ممکن است قطعات یدکی کمتری در دسترس باشد و هزینه تعمیرات بیشتری داشته باشد.

برای تعمیر تلویزیون در کرج ، با تابان سرویس تماس بگیرید تا بتوانید تخمینی از هزینه تعمیرات تلویزیون خود کسب کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون در کرج 
هزینه تعمیر تلویزیون در کرج

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرج

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرج بر اساس استانداردها و روش‌های تعیین شده توسط سازنده تلویزیون ارائه می شود.

1. تشخیص و تعمیر خرابی

نمایندگی تعمیر تلویزیون می‌تواند خرابی تلویزیون را تشخیص داده و تعمیر آن را انجام دهد. این شامل تعویض قطعات خراب، تعمیرات برد اصلی ، تنظیمات نرم‌افزاری و سایر خدمات مربوط به تعمیرات فنی می‌شود.

2. قطعات یدکی اصلی

نمایندگی تعمیر تلویزیون معمولاً دسترسی به قطعات یدکی اصلی برای تلویزیون‌های برند خود دارد. این قطعات شامل صفحه نمایش، مدار برد، پنل کنترل، قطعات الکترونیکی و سایر قطعات مورد نیاز برای تعمیرات است.

3. آپدیت نرم‌افزاری

نمایندگی تعمیر تلویزیون می‌تواند آپگرید نرم‌افزاری برای تلویزیون شما را ارائه کند. این آپگریدها معمولاً بهبود عملکرد، افزودن ویژگی‌های جدید و رفع مشکلات نرم‌افزاری موجود در تلویزیون را شامل می‌شوند.

4. مشاوره فنی

نمایندگی تعمیر تلویزیون می‌تواند به شما مشاوره فنی در مورد استفاده، تنظیمات و عیب‌یابی تلویزیون خود ارائه دهد .

خدمات مرکز تعمیر تلویزیون در کرج
خدمات مرکز تعمیر تلویزیون در کرج

مشکلات و خرابی های رایج تلویزیون :

1. به هم ریختن ترکیب رنگ ها

اگر هنگام تماشای تلویزیون متوجه شدید که هاله هایی از رنگ در اطراف تصاویر دیده می شود ، این مشکل ممکن است به پنل و لایه ابتدایی آن یعنی Liquid مربوط باشد . در چنین مواردی باید پنل مربوطه تعویض شود .

2. عدم داشتن سیگنال

اختلال در آنتن که به خاطر عواملی مانند تنظیم نبودن ارتفاع ، تداخل پیدا کردن سیگنال ها و عدم ارتباط با ایستگاه برای گرفتن سیگنال باعث ایجاد عدم سیگنال می شود . برای حل این مشکل لازم است آنتن را در ارتفاع مناسب تنظیم نموده و برای تقویت سیگنال ها از تقویت کننده استفاده کنید .

3. زیاد و کم شدن نور در قسمت هایی از تصاویر

این مشکل که به بک لایت مرتبط بوده باعث ایجاد دو نوع نور متفاوت در تصاویر می شود و به طور عمده دلیل این مشکل نحوه برخورد TFTها با صفحه نمایش می باشد . برای برطرف کردن این مشکل باید بک لایت یا پنل را تعویض کنید .

4. نمایش خط افقی یا عمودی صفحه نمایش

هنگامی که بلندگو یا سایر دستگاه های الکترونیکی نزدیک تلویزیون قرار بگیرند امواج مغناطیسی ساطع می کنند که باعث ایجاد خط افقی یا عمودی در صفحه نمایش تلویزیون می شود . برای برطرف کردن این مشکل لازم است این لوازم را از تلویزیون دور کنید.

5. عدم کارکرد تلویزیون با کنترل

برای برطرف کردن این مشکل لازم است تمام وسایل را از جلوی تلویزیون بردارید و توسط کنترل از گوشه و کنار خانه سعی کنید که تلویزیون را کنترل کنید تا ببینید که آیا از جاهای خاصی کنترل عمل می کند یا خیر . گاهی اوقات ضعیف بودن باتری کنترل نیز ممکن است سبب ایجاد این مشکل شود .
در صورت حل نشدن مشکل برای برطرف کردن آن بهتر است از تابان سرویس در این زمینه کمک بگیرید .

6. عدم اتصال تلویزیون به وای فای

این مشکل با اتصال تلویزیون از طریق اینترنت به روتر و نصب بروزرسانی ها معمولاً برطرف می‌شود . در صورت برطرف نشدن باید با تعمیرکار تلویزیون مشورت کنید .

7. عدم تعویض کانال های تلویزیون

برطرف کردن این مشکل بسیار ساده است و با تنظیم تلویزیون خود بر روی برنامه ریزی اتومات معمولا برطرف می‌شود . یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای برطرف شدن این مشکل انجام دهید این است که کابل تلویزیون را به صورت مجدد تنظیم کنید .

8. روشن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

این مشکل ممکن است به علت استفاده از کابل های HDMI بی کیفیت ، ایجاد نوسانات در برق ، خرابی مدار ، سوختن آی سی ، استفاده از فلش مموری ویروسی و اتصال آن به تلویزیون یا خراب شدن قطعه ای از مین برد باشد . برای حل این مشکل لازم است با یک تعمیرکار ماهر تماس بگیرید .

تعمیر تلویزیون در کرج
تعمیر تلویزیون در کرج

9 . صفحه نمایش تلویزیون تاریک است .

این مسئله به خاطر به هم خوردن تنظیمات Backlighit یا Brightness ایجاد می شود.

10. تلویزیون صدا ندارد.

برای حل این مشکل لازم است که کابل HDMI را بررسی کنید تا به طور صحیح به تلویزیون ، ریسیور یا هدفون متصل شده باشند . همچنین از تنظیمات تلویزیون برای انتقال صدا به منبع دستگاه نیز اطمینان حاصل کنید .

11. تاخیر در صدای تلویزیون

اگر این مشکل در صورتی که تلویزیون دارای بلندگو های جداگانه می باشد به وجود آمده است لازم است قابلیت lip sync یا audio delay را بر روی رسیور بررسی کنید و اگر بلندگو های جداگانه ای ندارید این قابلیت ها را در تلویزیون بررسی و تست کنید .

12. تلویزیون دارای حرارت زیادی می باشد.

عمده ترین دلیل ایجاد این مشکل در تلویزیون نشستن گرد و غبار بر روی قطعات الکترونیکی آن می باشد که ممکن است موجب ایجاد اتصال کوتاه نیز شود . برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید توسط پمپ های باد یا جاروبرقی گرد و غبار موجود بر روی آن را پاک کنید.

13. تصویر تلویزیون پوشیده از برفک است .

برای حل این مشکل ابتدا باید برسی کنید که همه چیز به درستی بین تلویزیون و منبع تغذیه وصل شده باشد.

14. تلویزیون روشن نمی‌شود.

در برخی از تلویزیون ها تنظیمات مختلفی برای تامین انرژی وجود دارد . برای بررسی و برطرف کردن این مشکل باید بررسی کنید که آیا سوئیچ Turn on در تلویزیون شما وجود دارد یا خیر .

15. امکان دسترسی به کانال خاصی وجود ندارد.

این مسئله می‌تواند به خاطر تنظیم آن کانال با رمز عبور است که مانع از دسترسی شما به آن کانال خاص می شود . برای این که بتوانید به آن کانال خاص دسترسی داشته باشید باید رمز عبوری را که به صورت پیش فرض در تنظیمات آن اعمال کرده‌اید را وارد کنید .

15. تلویزیون دارای صدا است اما تصویر ندارد و بالعکس

این مشکل را می توان به سادگی با رفتن به تنظیمات تلویزیون و بررسی تنظیمات صدا و تصویر دستگاه برطرف نمود‌ .

برای تعمیر تلویزیون در کرج و مناطق اطراف ، با تابان سرویس تماس بگیرید.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

2 پاسخ

  1. سلام واقعا راضی بودم از خدماتتون تلوزیون الجی ۵۵ داشتم جناب مهندس تعویض بکلایت اصلی انجام دادن و الان کیفیت تصویرم عالی شده و مشکل تلوزیون حل شده. خیلی ممنون از شرکت تابان سرویس

  2. سلام خواستم تشکر کنم از شرکت خوب تابان سرویس با کادر خوب مجربشون و جناب مهندس تلوزیون ۶۵ سامسونگ ما قسمت ایسی برد مشکل داشت که جناب مهندس قبول زحمت کردن واسه ما انجام دادن تعمیر کردن خیلی خیلی ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *