تابان سرویس

مرکز تعمیر تلویزیون در کمالشهر کرج با کمترین قیمت

تعمیر تلویزیون در کمالشهر کرج توسط تابان سرویس فوری و با کمترین قیمت  انجام می شود.

تابان سرویس یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون در کمالشهر کرج است که بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه عیب یابی و تعمیر تلویزیون در برندها و مدل های مختلف داشته و با برخورداری از نیروهای ماهر و متخصص می تواند تمام اشکالات ایجاد شده در دستگاه شما را برطرف کند.

تابان سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در کمالشهر

تابان سرویس با کادر تعمیرکاران مجرب که در زمینه تعمیر انواع برندهای تلویزیون آموزش‌ دیده و با شرکت در دوره‌های آموزشی علم خود را به روز نگه می دارند ، می ‌تواند مشکلات دستگاه های شما را کمترین زمان ممکن برطرف کند.
⬅️ تعمیرگاه مجهز تلویزیون در کمالشهر
⬅️ تعمیر تلویزیون در منزل در کمالشهر

تعمیر کلیه برندهای ایرانی و خارجی تلویزیون  :

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استارتراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

call taban2 min1

تلویزیون یک رسانه جمعی عالی است که شامل دستگاهی برای دریافت و نمایش تصاویر و اطلاعات می باشد و در حال حاضر نقش فوق العاده مهمی در رسانه های جمعی دارد . به همین دلیل انبوه سازی این دستگاه ها نقطه شروع عصر مخابرات در تاریخ تلقی می شود. به طوری که تقریباً در هر خانه ای یک تلویزیون وجود داشته که به عنوان منبع اصلی خانواده در نظر گرفته می شود . طبیعی است که با ایجاد مشکلات و خرابی در این دستگاه ها گذراندن وقت برای افراد خانواده مشکل می شود .به همین جهت مهم است که خانواده ها با یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون در محل سکونت خود را شناخته تا بتوانند در مواقع ضروری از خدمات این مرکز استفاده کنند.

تعمیر تلویزیون در کمالشهر
تعمیر تلویزیون در کمالشهر

تلویزیون چگونه کار می ‌کند؟

یک تلویزیون مجموعه‌ای از نقاط ریز را روی صفحه نمایش نشان می دهد که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند به صورت یک تصویر ظاهر می شوند.
تلویزیون های قدیمی برای تولید تصاویر به لوله اشعه کاتدی متکی بودند و با سیگنال آنالوگ کار می کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و انتقال سیگنال ها از آنالوگ به دیجیتال، تلویزیون های پلاسما و ال سی دی ( نمایشگر کریستال مایع) ساخته شدند.
این دستگاه ها جمع و جور تر بوده و تصاویر واضح تری نسبت به همتایان اشعه کاتدی خود دارند، زیرا از شبکه نازکی از پیکسل ها برای ایجاد تصاویر به جای لوله خلاء استفاده می کنند.
اکثر انواع تلویزیون ها بر اساس یک اصل اساسی کار می کنند. نقاط ریز نور تولید شده بر روی صفحه تلویزیون که پیکسل نامیده می شود براساس الگوی خاصی که توسط سیگنال ویدئویی ارائه می شود چشمک می زنند . چشم های شخص این الگو را به مغز منتقل نموده و در آنجا به عنوان یک تصویر قابل تشخیص تعبیر می ‌شود.
تلویزیون این الگوها را صد ها بار در ثانیه تازه می کند بطوری که سریع تر از آنچه چشم انسان می تواند ببیند، باشد و باعث ایجاد توهم حرکت می شود.

خرابی و مشکلات رایج در تلویزیون شامل چیست؟

– تلویزیون روشن نمی شود اما چراغ برق آن چشمک می‌زند.
– تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد.
– تلویزیون تصویر دارد اما صدا ندارد.
– خطوط عمودی متعددی در سراسر صفحه نمایش مشاهده می شود.
– خطوط عنکبوتی که از یک نقطه تابش می کند در صفحه نمایش مشاهده می شود.
– تلویزیون پس از سو سو زدن خاموش شده و هنگامی که دوباره آن را روشن می کنید تصویر به طور موقت بازیابی می‌شود.
– نیمی از صفحه نمایش به رنگ خاکستری شده است.
– کنترل از راه دور دستگاه به درستی کار نمی کند.
– تلویزیون به اینترنت متصل نمی شود.
– دستگاه به طور ناگهانی خاموش و روشن می شود.
– پنل تلویزیون دچار آب خوردگی یا شکستگی شده است.
– روشن شدن تلویزیون با تاخیر انجام می ‌شود.
– پس از روشن کردن دستگاه بعد از گذشت چند ثانیه تصویر قطع می ‌شود.
در صورت مشاهده هر یک از خرابی و مشکلات ذکر شده در تلویزیون خود به جای آن که خودتان دست به کار شده و سعی در برطرف کردن ایرادات دستگاه داشته باشید جهت جلوگیری از ایجاد خرابی های بیشتر در دستگاه خود و برای تعمیر تلویزیون در کمالشهر کرج با تابان سرویس تماس بگیرید.

نحوه جلوگیری از خراب شدن تلویزیون

تکنسین های ماهان سرویس توصیه می کنند برای جلوگیری از خراب شدن تلویزیون خود موارد زیر را انجام داده و قوانین زیر را رعایت کنید:
– هنگامی که تلویزیون تماشا نمی کنید دستگاه خود را خاموش کنید .
– از یک تنظیم کننده ولتاژ یا محافظ برای دستگاه خود استفاده کنید.
– تنظیمات تلویزیون را بر روی روشنایی مطلوب و کنتراست مناسب قرار دهید.
– از قرار دادن تلویزیون خود نزدیک به وسایل گرمایشی و اجسام تیز خودداری کنید.
– به طور منظم تلویزیون خود را گردگیری نموده و گرد و غبار را از روی آن پاک کنید.
– از قرار دادن دستگاه در محیطی با دمای پایین اجتناب کنید.

برای تعمیر تلویزیون در کمالشهر کرج ، با تابان سرویس تماس بگیرید. 

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *