تابان سرویس

تعمیر تلویزیون شهاب در کرج با گارانتی

تعمیر تلویزیون شهاب در کرج یکی از خدمات تابان سرویس است.
شهاب یکی از کارخانه های معتبر ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است که قدمتی طولانی در این حرفه داشته و دستگاه های بسیار با کیفیتی تولید می کند و دستگاه های تولید شده توسط این برند پرطرفدار بوده و تقاضا برای آن ها زیاد است . اما دستگاه ها ممکن است در طول زمان با مشکلاتی روبرو شده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشند . تابان سرویس از جمله مراکزی است که تعمیر تلویزیون شهاب در کرج را ارائه داده و با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد می‌تواند بهترین کمک برای شما جهت تعمیر دستگاهتان باشد .
یکی از مزایای استفاده از خدمات این مرکز این است که تکنسین های تاوان سرویس تمرکز اصلی خود را بر روی تعمیر دستگاه گذاشته تا هزینه های کمتری به کاربران تحمیل شود.

تابان سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون شهاب در کرج

تابان سرویس با همکاری با نیروهای ماهر و متخصص که در زمینه تعمیر انواع برندهای خاص تلویزیون آموزش‌ دیده و با شرکت در دوره‌های آموزشی علم خود را به روز نگه می دارند ، می ‌تواند مشکلات دستگاه های شما را کمترین زمان ممکن برطرف کند.
– تکنسین های تابان سرویس ، ابتدا دستگاه را عیب ‌یابی نموده و هزینه‌های تعمیر را به طور تخمینی برآورد می‌کنند و با در میان گذاشتن این مسئله با مشتری در صورت توافق مشتری تعمیرات را انجام می دهند.
– سرویس کاران تابان سرویس در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد از قطعات یدکی اصلی و اورجینال استفاده می کنند.
– یکی دیگر از خدمات تابان سرویس این است که پس از تعمیر دستگاه توسط تکنسین های ماهر و متخصص ، گارانتی تعمیرات به مشتری ارائه می‌شود.

✵ تعمیرگاه مجهز تلویزیون شهاب در کرج
✵ تعمیر تلویزیون شهاب در کرج در منزل
✵ تعمیر پنل تلویزیون شهاب در کرج
✵ تعمیر تلویزیون LCD  شهاب
✵ تعمیر تلویزیون LED شهاب
✵ تعمیر تلویزیون هوشمند شهاب

call taban2 min1

– تعمیر تلویزیون شهاب در مهرشهر، تعمیر تلویزیون شهاب در گوهردشت، تعمیر تلویزیون شهاب در عظیمیه، تعمیر تلویزیون شهاب در گلشهر، تعمیر تلویزیون شهاب در فردیس، تعمیر تلویزیون شهاب در منظریه، تعمیر تلویزیون شهاب در باغستان، تعمیر تلویزیون شهاب در حصارک، تعمیر تلویزیون شهاب در شاهین ویلا و …

تشخیص خرابی تلویزیون شهاب توسط تکنسین‌های تابان سرویس چگونه انجام می ‌گیرد؟

نیروهای این مرکز بعد از اعزام به محل مشتری، دستگاه رابطه طور کامل بررسی می کنند تا علت خرابی را شناسایی کنند ، در پایان عیب یابی شامل سه گزینه زیر خواهد بود:

– خرابی در یک جزء خاص و یا یک قسمت کامل از دستگاه بوده که در این صورت نیروهای مرکز پس از تخمین قیمت تعمیر و موافقت مشتری تعمیرات را آغاز می کنند.

– شناسایی خرابی ممکن است نیاز به تجهیزات خاصی باشد که در این صورت تکنسین های تابان سرویس دستگاه را به تعمیرگاه انتقال داده و پس از تعمیر آن را دوباره به منزل مشتری ارجاع می دهند.

خرابی های رایج تلویزیون

اولین سیگنالی که هنگام خراب شدن تلویزیون با آن مواجه می شوید افت کیفیت تصویر است . اما این تنها نشانه نیست و علائم دیگری که برخی از آنها شامل خاموش شدن ناگهانی دستگاه ، مشکلات صدا و غیره است، وجود دارند که نشان می دهند که تلویزیون خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.

مشکلات مربوط به تصویر تلویزیون

اکثر شکایت کاربران تلویزیون شهاب از دستگاه مربوط به تصویر است که در این صورت تلویزیون کیفیت تصویر خود را از دست می دهد. به طور کلی از دست دادن کیفیت تصویر چند نوع است که شامل ایجاد خطوط یا مناطق تاریک بر روی صفحه نمایش، ظاهر شدن پیکسل ها بر روی صفحه و غیره می باشند . در بسیاری از موارد کیفیت تصویر قابل بازیابی است اما در برخی موارد بهبود کیفیت تصویر غیر ممکن است . دلایل افت کیفیت تصویر می تواند بسیار متنوع باشد اما به طور معمول این نوع خرابی ناشی از مشکلات در قسمت داخلی دستگاه است.
اگر متوجه کاهش کیفیت تصویر تلویزیون خود شدید با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید تا بتواند سخت افزار دستگاه را تجزیه و تحلیل نموده و مشکل را حل کند.

تعمیر تلویزیون شهاب در کرج با گارانتی
تعمیر تلویزیون شهاب در کرج با گارانتی

آسیب دیدن صفحه نمایش تلویزیون

صفحه نمایش های امروزی تلویزیون بر خلاف دستگاه های قدیمی بسیار ظریف هستند و با کوچکترین ضربه آسیب دیده و دچار مشکلات جدی تصویر و یا حتی شکستگی صفحه نمایش می شوند . این مسئله به خصوص در مورد تلویزیون های ال سی دی شایع تر است که باعث ایجاد نوارهای رنگی در ناحیه ضربه خورده می ‌شود که از نمایش صحیح تصویر روی صفحه جلوگیری می کند.
این نوع عیب باید توسط تکنسین متخصص برطرف شود. در واقع این نقص مستلزم انتقال تلویزیون به تعمیرگاه برای تعویض ال سی دی تلویزیون است.

تغییر صدای تلویزیون

در صورتی که هنگام تماشای تلویزیون متوجه واضح نبودن صدا یا کیفیت نداشتن آن شدید می توانید با رفتن به بخش تنظیمات دستگاه وارد منوی صدا شده و حالت های مختلف صدا را بررسی و تنظیم کنید و در صورتی که مشکل برطرف نشد از یک تعمیرگاه ماهر و متخصص کمک بگیرید.
برخی دیگر از ایرادات رایج در تلویزیون ها شامل عدم وجود تصویر ،عدم اتصال به وای فای، قاطی شدن رنگ ها ، ایجاد هاله های نور سفید و غیره می باشند . در صورت مشاهده هر یک از این علائم در دستگاه خود می‌توانید برای تعمیر تلویزیون در کرج از تکنسین های تابان سرویس کمک گرفته و مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید.

مزایای استفاده از خدمات تابان سرویس برای تعمیر تلویزیون در کرج چیست؟

صرفه جویی در زمان

پس از مشاهده علائم خرابی تلویزیون در صورتی که با تابان سرویس تماس بگیرید نیروهای خود را در همان روز به محل شما اعزام نموده و مشکلات دستگاه شما را برطرف می‌ کنند.

تعمیر تلوزیون در منزل

با اعزام نیروهای تابان سرویس به محل مورد نظر مشتری نیاز به حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه وجود نداشته در نتیجه خطرات مرتبط با آسیب یا شکستگی در حین حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه از بین می‌رود.

تعمیرات تلویزیون با قیمت مناسب

به دلیل مشکلات اقتصادی کشور ، تابان سرویس وضعیت معیشتی مردم جامعه را درک کرده و خدمات خود را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد تا تمامی افراد با هر میزان درآمدی بتوانند تلویزیون خود را تعمیر کنند.

گارانتی تعمیر

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات تابان سرویس ارائه گارانتی کارهای تعمیراتی توسط تکنسین ها است که بر طبق آن شرکت متعهد می شود تا در صورتی که در طی سه ماه پس از انجام تعمیرات دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد به صورت رایگان تعمیر شود.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *