تابان سرویس

نمایندگی تعمیر تلویزیون وستل در کرج با گارانتی

تعمیر تلویزیون وستل در کرج ، فردیس و مناطق اطراف در کمترین زمان توسط تابان سرویس انجام می شود. 
تابان سرویس ،تعمیرگاه مجاز تلویزیون در کرج است که با کادر تکنسین های مجرب و باسابقه و تجهیزات پیشرفته عیب یابی ، تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی ، ال ای دی و… را در انجام می دهد .

مرکز تعمیر تلویزیون وستل در کرج با گارانتی (Vestel)

برای تعمیر تلویزیون وستل در کرج ، با تابان سرویس تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون LED وستل
تعمیر تلویزیون LCD وستل
تعمیر تلویزیون وستل در منزل تعمیر مین برد تلویزیون وستل
تعمیر پنل تلویزیون وستل
تعمیر بک لایت تلویزیون وستل
تعمیر برد تغذیه تلویزیون  

call taban2 min1

اعزام تعمیرکار تلویزیون وستل در کمترین زمان

تابان سرویس خدمات تعمیر تلویزیون وستل در کرج را در تمام مناطق و محلات آن انجام می دهد.
 مهرشهر، گوهردشت، عظیمیه، گلشهر، جهانشهر ، باغستان، حصارک، شاهین ویلا ، فردیس، منظریه، …

تابان سرویس تعمیر تلویزیون وستل در کرج را چگونه انجام می دهد؟

1. تکنسین های تابان سرویس ، دارای مهارت و تحت آموزش های حرفه ای توانایی عیب یابی و تعمیر انواع مدل های تلویزیون را دارند.
2. تکنسین های تابان سرویس جهت راحتی کار و کاهش احتمال رخ دادن خطا در حین تعمیر، از ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده می کنند.
3. در تابان سرویس هنگامی که نیاز باشد قطعه ای تعویض شود، تکنسین ها آن را با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت تعویض می کنند. استفاده از قطعات یدکی اصل علاوه بر این که از رخ دادن مشکل در دستگاه تا مدت ها جلوگیری می کند، باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می شود.

خدمات پس از فروش تلویزیون

خدمات پس از فروش ، خدماتی می باشند که جهت راحتی و جلب رضایت مشتریان ارائه می شوند.
یکی از این خدمات که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گارانتی پس از تعمیر یا فروش می باشد. در تابان سرویس ، تعمیرات تلویزیون ، گارانتی شده و در صورت تکرار همان عیب در مدت گارانتی ، مجددا تعمیر می شود.

قیمت تعمیر تلویزیون وستل در تابان سرویس

قیمت تعمیر تلویزیون وستل در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد.
یکی از این عوامل نوع مشکلی می باشد که در تلویزیون شما پیش آمده است. در صورتی که مشکل ایجاد شده ساده باشد و عملکرد دستگاه را به طور اساسی با اختلال مواجه نکرده باشد، هزینه تعمیر آن کم خواهد بود.
اما اگر دستگاه شما دچار مشکلات جدی و پیچیده ای شده باشد مانند خرابی مین برد، بک لایت و غیره؛ هزینه تعمیر طبیعتا بیشتر خواهد شد.
عامل بعدی نوع و مدل تلویزیون شما می باشد. تلویزیون ها دارای انواع و مدل های مختلفی می باشند و هر چند وقت یکبار مدل های جدید وارد بازار شده و مدل های قدیمی از رده خارج می شوند.
تلویزیون هایی که قدیمی شده و تولیدشان متوقف می شود هزینه تعمیرشان بیشتر می باشد زیرا پیدا کردن قطعات یدکی برای تلویزیون هایی که تولیدشان متوقف شده است سخت می باشد.
تجربه و مهارتی که شخص تعمیرکار دارد نیز در هزینه تعمیر تاثز دارد. این تعمیرکار ها تلویزیون شما را با کیفیت بهتر و در زمان کوتاه تری تعمیر می کنند؛ اما هزینه بیشتری را به عنوان دستمزد دریافت می کنند.

تعمیر تلویزیون وستل در منزل

بدون شک هنگامی که تلویزیون شما دچار مشکل می شود حمل کردن آن تا تعمیرگاه کار راحتی نمی باشد. در جا به جایی تلویزیون این احتمال وجود دارد که به آن آسیب یا ضربه نیز وارد شود.
از این رو بهتر است در هنگامی که تلویزیون دچار مشکل و خرابی می شود، از خدمات تعمیر در منزل استفاده کنید.
خدمات تعمیر تلویزیون در منزل به این صورت است که پس از تماس با مرکز تابان سرویس ، یکی از تکنسین های مجرب تابان سرویس به منزل و یا محل مورد نظر شما اعزام می شود و پس از بررسی و عیب یابی، پروسه تعمیر تلویزیون را آغاز می کند. همچنین هزینه تعمیر تلویزیون در منزل در تابان سرویس بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

تعمیر تلویزیون وستل در کرج
تعمیر تلویزیون وستل در کرج

برخی مشکلات رایج تلویزیون

1. پرش تصاویر در صفحه نمایش

یکی از مشکلات رایجی که در عملکرد تلویزیون اختلال ایجاد می کند پرش تصاویر است. به طور کلی این مشکل به دلیل نقص فنی در تلویزیون به وجود می آید. مشکلاتی مانند خراب شدن مین برد، ضعیف شدن پنل ، وجود اختلال در منبع تغذیه، خراب شدن بک لایت  و غیره می توانند باعث پرش تصاویر در تلویزیون شوند.
در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید، تکنسین های تابان سرویس می توانند تمامی مشکلاتی را که در بالا ذکر شد، در کوتاه ترین زمان بررسی و برطرف کنند.

2. خاموش و روشن شدن تلویزیون

خاموش و روشن شدن تلویزیون یکی از مشکلات شایعی است که در تلویزیون احتمال رخ دادن آن وجود دارد.
چنین مشکلی معمولا به دلیل خراب شدن مین برد ایجاد می شود. راه حل هایی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد که برخی از آن ها شامل تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض بخش های مربوط به حافظه، تعمیر مین برد و غیره می شود.

3. قطع شدن صدای تلویزیون

قطع شدن صدا در تلویزیون یکی از مشکلاتی است که به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. برخی از دلایلی که منجر به قطع شدن صدا در تلویزیون می شوند شامل خراب شدن مین برد، خراب شدن بلندگو های تلویزیون، تنظیم اشتباه تلویزیون و غیره می شود. بهتر است جهت مشخص شدن علت اصلی قطعی صدا در تلویزیون خود از تابان سرویس کمک بگیرید .

ارتباط با مرکز خدمات تعمیر تلویزیون در کرج

تابان سرویس ، تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در کرج بوده و طی 7 روز هفته؛ می توانید در هر زمانی که تلویزیون تان با مشکل مواجه شد با این مرکز تماس گرفته و با استفاده از مشاوره های رایگان این مرکز و یا خدمات تعمیر در منزل آن، مشکل تلویزیون خود را برطرف کنید.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *