تابان سرویس

نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج با گارانتی

اگر دارای تلویزیون پاناسونیک هستید و تلویزیون شما با مشکلات و خرابی هایی روبرو شده است برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج با تابان سرویس تماس بگیرید .

تابان سرویس : مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج

در صورتی که ساکن شهر کرج هستید و دستگاه تلویزیون ‌پاناسونیک شما با خرابی ها و مشکلاتی روبرو شده است می توانید با تابان سرویس که یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج است ، تماس بگیرید .
سرویسکاران تابان سرویس به طور تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون در کرج ، آموزش دیده و آماده خدمت رسانی به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند .
⬅️ تعمیرگاه مجهز تلویزیون پاناسونیک در کرج Panasonic
⬅️ تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل
⬅️ تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک در کرج
⬅️ تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک در کرج

call taban2 min1

مناطقی که تعمیرکاران تابان سرویس اعزام می شوند:

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در مهرشهر ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در عظیمیه، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در جهانشهر، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در باغستان ، تعمیرکار تلویزیون پاناسونیک در شاهین ویلا  ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در گوهردشت ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در دهقان ویلا  ،تعمیر تلویزیون پاناسونیک در گلشهر ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در حصارک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در مهرویلا و…
تعمیر تلویزیون پاناسونیک در فردیس ،تعمیر تلویزیون پاناسونیک در مارلیک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک در هشتگرد و نظرآباد

خرابی های رایج تلویزیون پاناسونیک و نحوه تعمیر آن

امروزه تلویزیون ها به عنوان دستگاه های مدرن و پیشرفته ای شناخته می شوند که صدا و تصویر را به صورت همزمان پخش می کنند .
با توجه به اینکه ایجاد مشکل و خرابی در دستگاه های الکترونیکی یک امر رایج و طبیعی به شمار می رود ، بنابراین تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود .
اما برخی از مشکلات ممکن است بسیار جزئی بوده و توسط خود شما نیز قابل برطرف شدن باشند.
در صورت ایجاد مشکل در تلویزیون در صورتی که فنی کار نیستید باید با یک مرکز معتبر در این زمینه تماس گرفته و یا از افراد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۱. بی کیفیت بودن صدای دستگاه

اگر در حین تماشای تلویزیون متوجه بی کیفیت بودن صدای دستگاه و متناسب نبودن آن شدید برای برطرف کردن این مشکل می توانید از طریق کنترل تلویزیون وارد منوی تنظیمات دستگاه شده سپس منو تنظیمات صدا را فعال کنید . پس از آن می توانید گزینه های زیر را بررسی نموده و مشکل را عیب یابی کنید .
– غیر فعال کردن صدای خودکار پیشرفته و فعال کردن دوباره آن
– بررسی و تغییر حالت صدا
– بررسی حالت بالانس بلندگوها برای آنکه متوجه شوید که آیا قدرت یکسانی دارند یا خیر.
– استفاده از حالت تنظیمات دستی برای تغییر صدا
– ریست کردن کلی تنظیمات بخش صدا
درصورتی که از گیرنده های دیجیتال و یا دستگاه های دیگری که به شبکه تلویزیون اتصال دارند استفاده می کنید، بهتر است برای آنکه صدای دستگاه بهتر دریافت شود از کابل HDMl استفاده کنید .

۲. مناسب نبودن تصویر دستگاه

گاهی اوقات تلویزیون های پاناسونیک قابلیت نمایش مناسب تصویر را نداشته و همچنین نمی ‌توانند رنگ های مختلف را در تصویر به درستی نمایش دهند.
برای بررسی علت این مشکل ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات تلویزیون شده و تنظیمات تصویر را باز کنید و حالت ها و گزینه های زیر را بررسی کنید.
– تغییر تنظیمات بک لایت و Brightness و میزان آنها برای برطرف کردن تاریکی تصاویر دریافتی مناسب است.
– امتحان کردن گزینه های مختلف در قسمت Color Temperature برای برطرف کردن مشکل عدم نشان دادن درست رنگ ها توسط تلویزیون مناسب است.
– یکی دیگر از مشکلات تلویزیون پاناسونیک پرش تصویر می باشد . در این صورت کافیست گزینه Motion interpolation که می تواند فریم ویدئو را افزایش داده و باعث تار شدن تصاویر شود را در دستگاه غیر فعال کنید .
همچنین برای آنکه نتیجه ایده آلی دریافت کنید ، می توانید گزینه‌های Wite Balance و Color Space را به حالت اولیه خود بازگردانده و گزینه های دما و تون رنگی را تا ایجاد نتیجه دلخواه کمی تغییر دهید.

۳. شکسته شدن پنل تلویزیون

در صورتی که پنل تلویزیون پاناسونیک شما به دلایل مختلف اعم از عدم جابجایی درست دستگاه ، ایجاد فشار بر روی دستگاه و غیره ترک خورده یا شکسته است ، برای برطرف کردن مشکل باید پنل تعویض شود .
با توجه به اینکه تعویض پنل یک کار تخصصی می باشد ، برای حل این مشکل لازم است با تابان سرویس تماس بگیرید.

مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج با گارانتی
مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج با گارانتی

۴. قطع شدن تصویر چند ثانیه پس از روشن کردن دستگاه

در صورتی که بک لایت تلویزیون پاناسونیک شما مشکل شده باشد و یا یک یا تعدادی از لامپ های ال ای دی متعددی که درون آن وجود دارد ، سوخته باشند چند ثانیه پس از روشن کردن تلویزیون ، تصویر قطع می شود.
یکی دیگر از دلایل ایجاد این مشکل خراب شدن برد در قسمت بک لایت است .
برای عیب یابی این مشکل و تعمیر تلویزیون پاناسونیک توصیه می‌شود از تابان سرویس در این زمینه کمک بگیرید .

۵. ایجاد خطوط عمودی و افقی ثابت و متغیر بر روی تصویر

ایجاد خطوط افقی و عمودی در حال حرکت یا متغیر که پس از گذشت مدت زمانی به صورت ثابت در می آیند ، یکی از رایج ترین خرابی های تلویزیون پاناسونیک است که ممکن است تحت تاثیر عوامل متفاوتی مانند طولانی مدت از دستگاه ضربه و فشار بر روی آن ایجاد شود.
معمولاً با ایجاد تغییر بر روی پنل تلویزیوناین مشکل برطرف می‌شود ، اما نیاز به بررسی تخصصی دارد .

۶. قطع شدن صدا یا تصویر در تلویزیون پاناسونیک

گاهی اوقات عدم کارکرد یا به وجود آمدن اختلالاتی در T.CON تلویزیون های پاناسونیک باعث قطع شدن تصاویر در این دستگاه ها می شود .
قبل از تعمیر و برطرف کردن این مشکل ابتدا باید کابل های ورودی و خروجی صدا و تصویر را بررسی نموده و از عملکرد درست آنها مطمئن شوید ، سپس برای بررسی تخصصی از تابان سرویس کمک بگیرید.

۷. قطعی پورت AV یا HDMl دستگاه

گاهی اوقات در دستگاه های پاناسونیک ممکن است قطعی یا درست کار نکردن درست و قطعی پورت های AV و HDMl روی دهد .
فعال کردن مجدد این پورت‌ها با بررسی مین برد امکان‌پذیر می‌شود اما لازم است برای برطرف کردن آن از تابان سرویس کمک بگیرید.

برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج ، با تابان سرویس تماس بگیرید.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *