تابان سرویس

نمایندگی تعمیر مایکروفر و مایکروویو سامسونگ در کرج

تعمیر مایکروفر و مایکروویو سامسونگ در کرج  یکی از خدمات تابان سرویس است.
مایکروفر سامسونگ دستگاهی است که به دلیل عملکرد بالا و سهولت استفاده همیشه خانم های خانه دار را به خود جذب می کند . کیفیت این دستگاه ها و طراحی زیبای آنها همیشه مورد استقبال مشتریان بوده است اما خرابی های ناگهانی مایکروفرهای سامسونگ پس از مدتی استفاده می تواند صاحب خود را غافلگیر کند . اما نگران نباشید، زیرا تابان سرویس یک مرکز معتبر تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج است که به دلیل همکاری با تکنسین ماهر و متخصص در زمینه تعمیر مایکروفر می تواند تمام مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را به سادگی عیب یابی و برطرف کند. علاوه بر این تابان سرویس خدمات تعمیر مایکروفر در منزل را نیز ارائه داده و تنها پس از دریافت تماس تلفنی از سوی مشتریان ، تکنسین های خود را برای تعمیر مایکروفر سامسونگ به سراسر شهر کرج اعزام می کند.

تابان سرویس : مرکز تعمیر مایکروویو سامسونگ در کرج – تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج

تابان سرویس یکی از مراکز نام آشنا در زمینه تعمیر لوازم خانگی در کرج می باشد که در زمینه تعمیر مایکروویو سامسونگ تجربه و مهارت کافی داشته و تنها با یک تماس سرویس کاران ماهر و مجرب خود را که به صورت اختصاصی در زمینه تعمیر مایکروفر سامسونگ کار می کنند به محل شما اعزام می‌ کند.

تعمیر مایکروویو سامسونگ در منزل تعویض المنت و مگنترون مایکروفر سامسونگ
تعمیر انواع مایکروویو و ماکروفر سامسونگ در کرج تعمیر برد مایکروفر و مایکروویو سامسونگ
تعویض موتور کف مایکروفر سامسونگ تعمیر فن مایکروفر سامسونگ
رفع بوی بد مایکروفر سامسونگ تعمیر سولاردام سامسونگ


call taban2 min1

مناطقی که تعمیرکاران تابان سرویس اعزام می شوند:

. تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در مهرشهر ، تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در عظیمیه
. تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در باغستان ،  تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در گوهردشت 
. تعمیر مایکروویو سامسونگ در دهقان ویلا  ،تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در گلشهر
. تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در حصارک ، تعمیر مایکروویو سامسونگ مهرویلا و…
. تعمیرکار مایکروویو سامسونگ فردیس ، تعمیرکار مایکروویو سامسونگ در مارلیک ، هشتگرد و نظر آباد

مزایای استفاده از خدمات تابان سرویس شامل چیست؟

در حال حاضر در شهر کرج مرکز زیادی برای تعمیر مایکروفر سامسونگ وجود دارد . اگر می خواهید از بین گزینه های مختلف ، یکی از معتبرترین مراکز را انتخاب کنید تابان سرویس یکی از گزینه های ایده آل است.
تکنسین های این مرکز برای بهبود وضعیت خدمات قابل ارائه خود به طور مداوم در حال آموزش هستند و با شرکت در دوره های آموزشی برای جلب رضایت مشتریان، دانش خود در زمینه تعمیر مایکروفر را به روز نگه می دارند.
تابان سرویس ، تکنسین های خود را از بین افرادی انتخاب می‌کند که علاوه بر علم و دانش، تجربه زیادی نیز در زمینه تعمیر این دستگاه ها دارند.
شما می توانید تمام آسیب های ایجاد شده در مایکروفر سامسونگ ، حتی سخت ترین خطا و مشکلات را با خیال راحت به تکنسین های این مرکز سپرده و پس از تعمیر دستگاه ، گارانتی کارهای تعمیراتی را دریافت کنید. طبق این گارانتی تابان سرویس متعهد می شود که در صورتی که طی ۹۰ روز دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد به صورت رایگان تعمیر شود.
یکی دیگر از مزایا و ویژگی های استفاده از خدمات تابان سرویس برای تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج برخورداری از نازلترین قیمت ها متناسب با بودجه مشتریان است.

رایج ترین مشکلات مایکروفرهای سامسونگ

تعمیرکاران تابان سرویس به دلیل سر و کار داشتن با دستگاه های مختلف در طول شبانه روز و تعمیر آن ها معتقدند که مایکروفر های سامسونگ بیشتر دچار مشکلات زیر می شوند :

. دستگاه روشن نمی شود.

ممکن است چند دلیل برای روشن نشدن مایکروفر سامسونگ وجود داشته باشد که شامل موارد زیر می باشند:
– وجود قطعی یا پارگی درسیم دستگاه
– سوختن فیوز فشار قوی مایکروفر
– شکستگی میکروسوئیچ قفل درب دستگاه
– عدم کارکرد ترموستات
– از کار افتادن برد کنترل دستگاه
برای بررسی علت و تعمیر مایکروفرهای سامسونگ که روشن نمی شوند باید از تعمیرکاران ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

. عدم چرخش سینی مایکروفر

در صورتی که سینی مایکروفر سامسونگ نمی چرخد احتمال نقص در موتوری که این سینی را می چرخاند وجود دارد . در اغلب موارد موتور به دلیل چسبیدن به شفت ، قطرات آب ، چربی و ذرات غذا خراب می شود که منجر به مشکل در چرخش سینی ، افزایش بار روی سیم پیچ و فرسودگی آن می گردد . تمیز کردن شفت و تعویض سیم پیچ سوخته چاره کار است . دلیل دیگر عدم چرخش سینی مایکروفر سامسونگ نقض یکپارچگی مدار الکتریکی می باشد.

. مایکروفر مواد غذایی را گرم نمی ‌کند.

در صورت ایجاد مشکلات زیر ، مایکروفر توان گرم کردن مواد غذایی را از دست می دهد:
– سوختن فیوز
– شکستگی مگنترون
– پایین بودن ولتاژ اصلی

. ایجاد جرقه در محفظه مایکروفر

چنین علائمی نشان دهنده سوختگی میکا پلاتین است . دلیل این امر نیز گرم کردن مواد غذایی در ظروف در باز است . این امر منجر به تبخیر مایع و چربی از سطح ظرف و نشستن آن ها بر روی سینی گردان یا دیواره مایکروفر می باشد . همچنین میکا در صورت وجود یک جسم فلزی هر چند کوچک در محفظه ممکن است بسوزد یا در اثر تمیز کردن صفحه خیس شود.

تعمیر مایکروفر و مایکروویو سامسونگ در کرج
تعمیر مایکروفر و مایکروویو سامسونگ در کرج

. مایکروفر در حین عملکرد سر و صدای زیادی دارد.

از کار افتادن مگنترون ، ایجاد اتصال کوتاه در یکی از سیم پیچ های ترانسفورماتور فشار قوی یا خرابی فن دستگاه ، مایکروفر در حین عملکرد دچار سر و صدا و نویز می شود.

برخی دیگر از رایج ترین مشکلات مایکروفرهای سامسونگ شامل از کار افتادن پد لمسی دستگاه و روشن نشدن چراغ داخل مایکروفر می باشد. در صورت مشاهده هر یک از علائم بالا برای مایکروفر سامسونگ در کرج می‌ توانید با تابان سرویس تماس گرفته و از تجربه و مهارت تکنسین های این مرکز برای تعمیر دستگاه خود بهره مند شوید.

. فرایند تعمیر مایکروفر سامسونگ توسط تابان سرویس

پس از برقراری ارتباط تلفنی مشتریان با این مرکز ، تابان سرویس بلافاصله تکنسین‌های ماهر و متخصص خود در زمینه تعمیر ماکروفر سامسونگ را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند.
تکنسین ها پس از رسیدن به منزل مشتری دستگاه را به طور کامل بررسی نموده و مشکلات ایجاد شده در مایکروفر سامسونگ را به خوبی عیب یابی می کنند.
در ادامه تعمیرکاران تابان سرویس هزینه های مرتبط با تعمیر یا تعویض قطعات و دستمزدها را برآورد نموده و به مشتری اعلام می کنند و در صورت موافقت مشتری با استفاده از ابزر و تجهیزات مدرنی که به همراه خود دارند ، مشکلات ایجاد شده در دستگاه را برطرف می کنند.
در پایان کار ، دستگاه کاملا تست شده و به صورت کاملاً سالم به همراه گارانتی خدمات تعمیری به مشتری تحویل داده می شود.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *