تابان سرویس

تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی در کرج

برای تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی در کرج ، تابان سرویس یکی از مراکز متبحر در این زمینه است که توانایی برطرف کردن این مشکل در مدت زمان کوتاهی را دارد.
تلویزیون های ال جی به دلیل دارا بودن کیفیت بالای استاندارد از محبوبیت زیادی برخوردارند و در واقع پیش رو در این زمینه محسوب می شوند. با این حال این دستگاه ها دارای مشکلاتی نیز هستند، یکی از رایج ترین مشکلاتی که افراد با آن برخوردارند چشمک زدن تلویزیون ال جی است.
در صورتی که تلویزیون شما با این مشکل روبرو شده است ممکن است به فکر تعویض دستگاه افتاده باشید اما حقیقت این است که در اکثر موارد این مسئله دارای یک راه حل آسان است.

تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی در کرج
تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی در کرج

دلیل چشمک زدن تلویزیون ال جی چیست؟

چشمک زدن صفحه تلویزیون می‌تواند به دلیل عیب در اتصالات یا موارد دیگر ایجاد شود .در بسیاری از موارد برای برطرف شدن این مشکل ، تلویزیون های ال جی نیاز به باز شدن ندارند ، زیرا معمولا مشکل از سیم کشی است و در بیشتر موارد نشان می دهد که کابل HDMI خراب است . همچنین ممکن است دستگاه نیاز به تنظیم مجدد داشته و یا تنظیمات تصویر اشتباه انتخاب شده باشند.

نحوه عیب یابی و برطرف کردن مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی

خبر خوب برای افرادی که به دنبال عیب یابی تلویزیون خود هستند این است که برای این کار به هیچ ابزاری نیاز نخواهید داشت فقط کافی است مراحل زیر را گام به گام انجام دهید تا مشکل برطرف شود.

1. خاموش و روشن کردن دستگاه

مهم است بدانید که بسیاری از مشکلات مربوط به چشمک زدن تلویزیون با خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه برطرف می‌شوند .بنابراین برای بررسی اینکه آیا مشکل جزئی است یا نیاز به بررسی بیشتر دارد ، ابتدا دستگاه خود را خاموش و روشن کنید.

2. عیب یابی تنظیمات تلویزیون

قبل از شروع به بررسی سخت افزار یا انجام کارهای دیگر نگاهی به تنظیمات تلویزیون خود بیاندازید:
– کنترل تلویزیون خود را برداشته و تست تصویر (picture test) را انجام دهید . در صورتی که تلویزیون شما دکمه تست تصویر را ندارد این مورد را نادیده بگیرید.
– اگر متوجه شدید که در هنگام تست تصویر، چشمک زدن تلویزیون متوقف می شود، گزینه صرفه جویی در انرژی را بر رویOFF قرار دهید . این کار معمولاً باعث رفع مشکل می‌شود.
– اگر دستگاه هنوز چشمک می زند ، تنظیمات تصویر خود را بررسی کنید . در صورت روشن بودن حالت تصویر هوشمند ، آن را خاموش کنید و به تنظیم استاتیک تغییر دهید.
– این کارها به تنهایی باید کافی باشد تا تلویزیون ثابت شده و دیگر چشمک نزند با این حال ، این احتمال وجود دارد که دستگاه شما همچنان چشمک بزند . اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به سراغ مراحل بعد بروید.

3. عیب یابی اتصالات دستگاه

مسئله دیگری که می تواند باعث چشمک زدن تلویزیون ال جی شود مربوط به اتصالات کابل است. برای بررسی این مورد، موارد زیر را بررسی کنید :
– بررسی کنید که آیا دستگاه به درستی به برق متصل شده است یا خیر؟
اگر دو شاخه توسط محافظ به پریز برق متصل است، سعی کنید آن را صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید و بررسی کنید که آیا طرف می شود یا خیر.
– کابل HDMI خود را خارج کنید.
گاهی اوقات کابل HDMI خراب می تواند باعث چشمک زدن تلویزیون ال جی شود . برای تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی سعی کنید کابل HDMI را خارج کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف می‌شود یا خیر؟ اگر مشکل ادامه دارد باید تنظیمات سخت افزار انجام دهید.

4. نحوه تنظیم مجدد سخت افزار تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی دارای یک روش بازنشانی هستند که برای رفع سوسو یا چشمک زدن و بسیاری از مشکلات دیگر موثر است . برای انجام این کار به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید :
– تلویزیون خود را ابتدا از برق بکشید.
– دکمه POWER را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید. اگرچه این کار ممکن است مسخره به نظر بیاید اما موثر است.
– تلویزیون را به مدت یک ساعت بصورت خاموش رها کنید . این کار بیشتر برای مدارها است تا تنظیمات فنی.
– تلویزیون خود را به پریز برق متصل کنید . پس از انجام این کار می‌توانید آن را روشن کرده و از تماشای برنامه ها لذت ببرید.

تابان سرویس : تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی در کرج

در صورتی که تمام کارهای بالا را انجام دادید اما تلویزیون شما همچنان چشمک می زند باید از افرادی که در زمینه تعمیر این دستگاه ها تجربه داشته و در این زمینه ماهر و متخصص هستند کمک بگیرید.
در صورتی که ساکن شهر کرج هستید تکنسین های تابان سرویس می‌توانند در این زمینه به شما کمک کرده و مشکل دستگاه شما را برطرف کنند . فقط کافیست با این مرکز تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام شود.

✵ تعمیرگاه مجهز تلویزیون ال جی در کرج
✵ تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی
✵ تعمیر تلویزیون LCD  ال جی
✵ تعمیر تلویزیون LED ال جی

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *