تابان سرویس

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کرج – کمترین قیمت

برای دریافت خدمات حرفه‌ای و سریع در زمینه تعمیر تلویزیون سونی در کرج با تابان سرویس تماس بگیرید. این مرکز با بیست سال سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در برند ها و مدل های مختلف می تواند به سرعت دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند.
نیروهای تابان سرویس همه از افراد متخصص و ماهر در زمینه تعمیر تلویزیون انتخاب شده و این تکنسین ها برای تعمیر انواع دستگاه ها از جدیدترین متد ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای استفاده می کنند.
به طور معمول تکنسین‌های تابان سرویس تلویزیون سونی شما را در محل مورد نظر شما تعمیر نموده و تنها در صورتی که برای تعمیر تلویزیون نیاز به تجهیزات و امکانات خاصی باشد آن را به تعمیرگاه انتقال می ‌دهند و پس از تعمیر، تلویزیون را سالم به شما تحویل می دهند.

تابان سرویس نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کرج

در هر کجای استان البرز و کرج که زندگی می کنید با مشاهده ی کوچکترین آسیب و خرابی در تلویزیون سونی خود با تابان سرویس تماس بگیرید تا این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما را برطرف کند.

.  تعمیرگاه مجهز تلویزیون سونی در کرج
. تعمیر تلویزیون سونی در منزل کرج
. تعمیر پنل تلویزیون سونی در کرج
. تعمیر تلویزیون پلاسما سونی
. تعمیر تلویزیون LCD  سونی
. تعمیر تلویزیون LED سونی
. تعمیر تلویزیون هوشمند سونی
. تعمیر تلویزیون سونی براویا

– تعمیر تلویزیون سونی در مهرشهر، تعمیر تلویزیون سونی در گوهردشت، تعمیر تلویزیون سونی در عظیمیه، تعمیر تلویزیون سونی در گلشهر، تعمیر تلویزیون سونی در فردیس، تعمیر تلویزیون سونی در منظریه، تعمیر تلویزیون سونی در باغستان، تعمیر تلویزیون سونی در حصارک، تعمیر تلویزیون سونی در شاهین ویلا و …
call taban2 min1

رایج ترین مشکلات ایجاد شده در تلویزیون های سونی چیست؟

– خطاهای تصویر که شامل تار بودن، بی رنگ بودن، مخدوش بودن و یا وجود خطوط افقی یا عمودی در تصویر بوده و یا اصلاً تصویر در صفحه نمایش نشان داده نمی شود.
– خطای صدا که در این صورت صدا از تلویزیون سونی واضح به گوش نرسیده و یا تلویزیون کاملاً بدون صدا است.
– خطاهای مربوط به کنترلر و منوهای تنظیم
– عدم اتصال به سایر دستگاه ها از طریق پورت ها
– خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ۵ تا ۱۵ دقیقه بعد از روشن کردن دستگاه
– زرد بودن چراغ نشانگر برق تلویزیون

تابان سرویس چه خدماتی را در زمینه تعمیر تلویزیون سونی در کرج ارائه می دهد؟

تعویض و تعمیر پنل تلویزیون سونی در کرج

در تلویزیون‌های پلاسما، ال ای دی و ال سی دی یکی از مهم ترین قطعات پنل تلویزیون است . این قطعه مهم بسیار گران بوده بنابراین مراقبت از آن ضروری است . اما در صورتی که پنل تلویزیون سونی با مشکلاتی نظیر آبخوردگی، شکستگی، ضربه و موارد دیگر روبرو شود باید فوراً از یک تعمیرکار ماهر و متخصص برای تعمیر یا تعویض آن کمک گرفت.

برطرف کردن مشکلات ناشی از خرابی آمپلی فایر تلویزیون سونی

آمپلی فایر یکی از اجزای تلویزیون های سونی است که همراه اسپیکر موجب پخش صدا از دستگاه می شوند.
در صورت سوختن آمپلی فایر یا روش چراغ پروتکت در این قطعه استیکر یا بلندگوها قادر به پخش صدا نیستند و یا صدای دستگاه قطع و وصل می ‌شود.
تکنسین های تابان سرویس در این موارد مداری که در آمپلی فایر مسئول تقویت صدا است را عیب یابی و تعمیر نموده و قطعات معیوب یا اسیب دیده را بررسی می کنند . گاهی اوقات مشکل از آی سی آمپلی فایر بوده و یا در صدا نویز آن وجود دارد ، خرابی خازن نیز یکی دیگر از مواردی است که ممکن است باعث خرابی آمپلی فایر در تلویزیون های سونی شوند که تمام این موارد توسط نیروهای تابان سرویس بررسی شده می‌ شوند.

تعمیر یا تعویض کردن ال سی دی در تلویزیون سونی

یکی دیگر از قطعات مهم در تلویزیون سونی که با کوچکترین بی احتیاطی و اختلال آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد ال سی دی است.
در صورتی که ال سی دی دستگاه شما ترک خورده یا شکسته است باید تعویض شود . اما آب خوردگی ال سی دی در صورتی که مایعات به لایه‌های زیرین نفوذ کرده اما دستگاه آسیب جدی ندیده باشد قابل تعمیر می باشد.

تعمیر برد پاور در تلویزیون سونی

خراب شدن برد پاور یا منبع تغذیه در تلویزیون نیاز به تعمیرات توسط افراد ماهر و متخصص دارد. زیرا این قطعه بسیار حساس و حیاتی بوده و در صورتی که توسط افراد ناآگاه تعمیر شود آسیب جدی به دستگاه وارد می شود .
علائمی که نشان دهنده خرابی برد پاور در تلویزیون سونی هستند شامل خاموش شدن خودکار دستگاه پس از چند ساعت استفاده، عدم روشن شدن دستگاه ، خراب شدن یا سوختن ترانزیستورهای پاور و چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون می باشد.
نیروهای تابان سرویس در زمینه تعمیر برد پاور تلویزیون سونی کاملاً تخصصی عمل کرده و در این زمینه مهارت و تجربه کافی را دارا می باشند.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در کرج

شایع ترین علت خرابی تلویزیون های سونی از نظر تکنسین‌های تابان سرویس، خرابی بک لایت در این دستگاه ها می باشد که به علت سوختن لامپ های ال ای دی در تلویزیون های ال ای دی سونی یا لامپ های فلورسنت در تلویزیون‌های ال سی دی می باشد.
این قطعه نور را در صفحه نمایش را برای ایجاد تصاویر ایجاد می ‌کند کو شامل تعدادی لامپ ال ای دی است که به صورت موازی یا پشت سر هم نصب شده‌اند.
از جمله عوامل دیگری که باعث ایجاد مشکل در بک لایت تلویزیون سونی می شود می توان به استفاده نادرست از تلویزیون و روشن نگه داشتن دستگاه برای ساعت‌های طولانی اشاره نمود.
همچنین در صورتی که تلویزیون را در یک محیط گرم مانند کنار وسایل گرمایشی مانند شوفاژ یا بخاری قرار داد زودتر خراب می شود.
برای تعمیر یا تعویض بک لایت در تلویزیون سونی ‏با تابان سرویس تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در کرج
مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در کرج

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

به طور کلی در تلویزیون های جدید سی پی یو تلویزیون، کنترل کننده دستگاه، برخی از آی سی ها، فیش‌های ورودی و خروجی و تیونینگ بر روی مین برد قرار دارند. به همین دلیل در صورتی که مین برد تلویزیون خراب شود تعمیرات آن کار بسیار پیچیده‌ای بوده که علاوه بر نیاز به تخصص و مهارت به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز دارد . بنابراین باید تعمیر آن را به مراکز تعمیر مین برد تلویزیون سونی بسپارید.
از جمله موارد دیگری که توسط تکنسین های تابان سرویس در تلویزیون های سونی قابل تعمیر است مشکلات مرتبط با خرابی برد تیکان در این دستگاه می باشد.

تابان سرویس

تعمیر تخصصی تلویزیون و مایکروویو با گارانتی

مرکز تعمیر و خدمات انواع تلویزیون های LED  ، LCD  ، QLED
تعمیر تخصصی انواع مایکروویو ، مایکروفر ، سولاردام در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *